Fitxa bibliogràfica

dimecres, 7 de març del 2012

Grans cançons d'amor

Tota història d'amor va acompanyada d'una gran cançó. Ja hem vist els gustos musicals de la família Obregón, tots els grups i cantants que els agraden tenen més d'una cançó d'amor. Aquí sota tens una cançó de cada un d'ells i a la dreta podràs votar quina és la teva cançó d'amor preferida!









Segurament aquestes cançons us queden una mica lluny, però els grups actuals també tenen grans cançons d'amor, com ara aquesta de Manel.

                                         

O una de les cançons d'amor més mítiques en català, de Sau.


                                        


I ara digues, quina és la teva cançó d'amor preferida? Per què ens la recomanes?



58 comentaris:

  1. La meva cançó preferida s'anomena "Sense tu" de Teràpia de Xoc. La recoman perquè m'agrada molt i perquè es molt realista e interesant. Com la vida mateixa.

    Maria Carreras Jiménez.
    2nE

    .

    ResponElimina
  2. La meva cança d'amor preferida es Is This Love de Bob Marley and The Wailers jo la recomano perque es una cança molt bonica i tracta l'amor d'una manera molt realista i càlida.
    Patxo Uribe 2F
    http://www.youtube.com/watch?v=4jkZW2krYPQ&feature=related

    ResponElimina
  3. La meva cançó preferida d'amor es Espera'm, de Teràpia de Xoc, és una cançó molt bonica i delicada, que t'arriba al fons del cor. Us la recomano a tots. http://www.youtube.com/watch?v=AFrhwSgqHQk

    Abril Reynés. 2n E

    ResponElimina
  4. La meva cançó preferida d'amor és "Cuando me enamoro" de l'Enrique Iglesias, és una cançó molt preciosa i moderna que tracte d'amor que després de sentir-le aprens a que mai te tens que donar-te per vençuda i fer tot el que puguis per aconseguir el teu amor.Per això hos la recomano.

    Asmae Aghlillach 2nB.

    ResponElimina
  5. La meva cançó preferida d'amor és "Yo te esperaré" de Dandee i Yanke, que parla d'una història d'amor molt polida que després de sentir-la saps o aprens a que a vegades les decisions són molt difícils però passi el que passi mai te donaras per vençut/da. Per això hos la recomano.

    Fàtima Aghlillach 2nB.

    ResponElimina
  6. La meva cançó preferida es "I got you" de Leona Lewis, que parla de les coses que pot fer l'amor. La recomano a tots. www.youtube.com/watch?v=8BdyI8Uwmus

    Núria Pons 2nF

    ResponElimina
  7. La meva canço preferida es ''Yo te esperare'' de el Cali & El Dandee. Vos la recomano.

    Francesc Martí 2nB

    ResponElimina
    Respostes
    1. Vos la recomano perque ens explica que les desicions en l'amor poden ser molt dificils. També no es una canço lenta sino una de rap.

      Francesc Martí 2NB

      Elimina
  8. La meva canço d'amor preferida és "Te quiero en mi vida" d'una pel·lícula anomenada El diario de Noah.
    Vos la recomano perquè parla d'un amor entre dos joves i és molt romantica i tranquil·la.
    http://www.youtube.com/watch?v=i8sH30Mzqqg

    Carla Linares 2nC

    ResponElimina
  9. La meva canço d'amor preferida és boig per tu de el grup musical SAU.
    Os la recomano per que crec que és una canço d'amor entre un jove i una jove.
    De Xavi Olivé Sintes de 2nD

    ResponElimina
  10. Una de les meves cançons preferides d'amor es Te Quiero de Rapsusklei perquè crec que la lletra és molt real i directa. La recomano a totes aquelles persones que els hi agradi el "rap" i que estan enamorats.

    Maria Gomila 2nF.

    ResponElimina
  11. Hola, la meva cançó d'amor preferida d'amor és I will always love you de Whitney Houston http://www.youtube.com/watch?v=3JWTaaS7LdU perquè t'arriba al cor i es molt bonica i la cantant té una veu preciosa.
    Alba Seguí 2nf.

    ResponElimina
  12. Hola, una de les meves cançons d'amor preferides és "Someone like you" d'Adele perquè és una cançó molt bonica i parla de l'amor i la cantant té una veu preciosa i m'encanta. Us la recomano.
    http://www.youtube.com/watch?v=7AW9C3-qWug
    Sofia Reis Brito 2nF

    ResponElimina
  13. Hola, la cançó que m'agrada més és "Sense Tu" de Teràpia de Shock. La recomano a les persones a les que li agradi la música en català i la recopilació d'aquest grup!
    http://www.youtube.com/watch?v=wLVPmgyYkPI

    Pau Cardona 2nE

    ResponElimina
  14. Holaa! dons, la cançó que més m'agrada es ‘Rihanna - Love The Way You Lie (Part 2)’, la recomano perquè es molt bonica i et fa pensar, en lo que s’acaba convertint una relació. Te parts tranquil•les i altres mes rapides. Puc dir que es la meva cançó preferida i no es perquè m’identifiqui amb ella, si no perquè te tota la raó.

    http://www.youtube.com/watch?v=2B50RUXbs-8

    Isabela.C De Oliveira 2nA

    ResponElimina
  15. Hola, la meva cançó preferida d'amor és "It will Rain" de Bruno Mars, la recomano perquè ell explica el que faria per estar amb la dona que estima.

    Daniela Rivera 2nF

    ResponElimina
  16. a mi la canço d'amor que mes m'agrada es "sense tu" de terapia de shoc i la recomano a totes aquelles persones que li agrraden les cançons d'amor i en catala!

    clara goñalons 2n C

    ResponElimina
  17. A mi una cançó d'amor que m'agrada molt és "sense tu" de Terapia de Shock ja que la trobo molt bonica. A més també m'agrada perquè és una cançó en català.

    http://www.youtube.com/watch?v=x_Zd3KoEtRk

    Lluc Rifà 2n F

    ResponElimina
  18. Hola, la canço que més m'agrada es la de Sau "Boig per tu". Es una canço que ja he escoltat a casa i sempre m'agradat molt.

    Martí Isern 2nA

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, la cançò que més m'agrada és Elvis Presley "Love me tender i us la recomanem
      Alex, Víctor Moreno 2nD

      Elimina
  19. A nosaltres la cançò que mes ens agrada es "Angie-Rolling Stones" i us la recomenam perqué es una cançò molt bonica.
    Raul Pons, Juan Calvo 2nC

    ResponElimina
  20. A nosaltres la cançò que mes ens agrada és "Angie-Rolling Stones" i us la recomenam perqué es una cançó molt bonica.
    Raül Pons, Juan Calvo 2nC

    ResponElimina
  21. A nosaltres la cançò que mes ens agrada és "Angie-Rolling Stones" i us la recomenam perqué es una cançó molt bonica.
    Raül Pons, Juan Calvo 2nC

    ResponElimina
    Respostes
    1. a mi la cançò que mes ma a agradat e sla de 'Angie' dels Rolling Stones. perque les demes no magradaen.
      Sylvia Roters 2nc

      Elimina
  22. A mí la canço que m'agrada més es la d'a'Angie perque els Rolling Stones és un grup de musica bò i que m'agrada i us la recoman perque es una canço molt bona.

    Lluc Marín 2nC

    ResponElimina
  23. Jo tenc moltes cançons d'amor que m'agraden molt, però una de les que més m'agraden és una que s'anomena: " You're beautiful" de James Blunt. M'agrada molt, perque xerra de que està enamorat, peró que ella està amb un altre home, i diu que es el moment de veure la realitat, i que mai podrà estar amb ella.

    Eva Mangado Mier 2nE

    ResponElimina
  24. La cançó d'amor que més m'agrada és "Calgary 88" d'un grup mallorquí anomenat "Antonia Font" que encara que sembli que és un nom d'una dona, és un grup d'homes, amb molte cançons molt divertides i boniques. Jo recomano a tothom aquesta cançó perquè m'agrada i perquè xerra d'una història d'amor d'un parella que va participar a les olimpiades d'hivern de patinatge artístic, guanyen la medalla d'or i un jutge els casa al pòdium.

    http://www.youtube.com/watch?v=SYESdfaSalc

    Joan Cardona 2nF

    ResponElimina
  25. A mi la cançó d'amor que m'ha agradat més es la dels Beatles perquè trobo que es una cançó que és molt bonica i la lletra està molt bé.
    Aquesta cançó també m'agrada perquè es d'un dels grup més coneguts de música pop.

    Jo la recomanaría perquè es una de les cançons d'amor més conegudes i te una lletra que és facil d'apendre cosa que fa que a molta gent la pugui cantar.

    Lluís Huguet Seguí
    2n E

    ResponElimina
  26. Una de les meves cançons preferides d'amor és "No miris enrere" de Teràpia de Shock. És una cançó preciosa que amb quatre minuts expresa molts sentiments. La recomano a tothom.

    http://www.youtube.com/watch?v=Lkmkgb69b0I

    Àngela Pons Martí 2nE

    ResponElimina
  27. La meva cançó d'amor preferida és "Something" de The Beatles perquè és molt bonica i original. Espero que os agradi.

    http://www.youtube.com/watch?v=xzkhOmKVW08

    Joan Pérez Capdevila 2nE

    ResponElimina
  28. Bon día, doncs a jo sa que més m'ha agradat de ses que hi ha a dalt, és "Something" de The Beatles.
    Peró no tenc una canço d'amor en concret que sigui sa meva preferida, m'agraden unes quantes com:"I will always love you"- Whitney Houston, "Next to you" - JB & Chris Brown, "Taken"- One direction...
    Les recomano perqué són molt boniques, sa lletra es molt bonica...

    Keren Lann- 2n F

    ResponElimina
  29. La meva cançó preferida s'anomena "Sense tu" de Teràpia de Xoc. La recoman perquè m'agrada molt i perquè es molt entretinguda. vida

    Guida Pons 2nA.

    ResponElimina
  30. La cançó d'amor que més m'agrada és "Sense tu" de Terapia de Shock. La recoman ja que és una cançó molt bonica en català i bastant profunda i el cantant expresa d'una manera molt correcte i emotiva els seus sentiments.

    http://www.youtube.com/watch?v=itamPjTcLow&feature=fvst

    Sergi Olives Juan 2nE

    ResponElimina
  31. Hoala, la cansó que m'ha agradat més ha estat "something" de The Beatles ja que és un grup mític.
    Jo no estava segur quina cansó d'amor m'agrada més així que he escoltat les que han recomanat els meus companys i la que m'ha agradat més ha estat "Sense tu" de Terapia de Shock.

    Aquí hi ha la drecera, esper que us agradi:
    http://www.youtube.com/watch?v=itamPjTcLow&feature=fvst

    ResponElimina
    Respostes
    1. el comentari de dalt es de'n Paul Coll Tulloch 2nF

      Elimina
  32. Jo recomano la cançó "Sense Tu" de Teràpia de Xoc. La recoman perque em sembla molt bonica i perque és molt aferradisa.
    Marta Pons 2nE

    ResponElimina
  33. Hola,la meva cançó preferida d'amor s'anomena "Someone like you" perquè trobo que es una canço que és molt bonica.La recomano a tothom.

    Cecille Maloles 2nF

    ResponElimina
  34. Hola, la meva cançó preferida d'amor és "Sense Tu" de teràpia de Xoc. La recoman-ho perquè és preciosa i t'arriba molt al cor! Al principi no m'agradava perquè el principi és un poc estrany, però quan vaig començar a escoltar-la em va encantar!

    http://www.youtube.com/watch?v=itamPjTcLow&feature=fvst

    Míriam Serra 2ºE

    ResponElimina
  35. Hola,la meva cançó preferida és "Sense Tu" de teràpia de Xoc. Vos la recomano perqué és preciosa. Al principi sembla que no t'ha d'agradar gens però quan veus el que diu t'enamores d'ella

    Sara Tudurí Morente 2n E

    ResponElimina
  36. Hola, crec que es molt difícil triar una cançó d'amor, però si tingués que triar una, seria sa de James Blunt, You'r Beautiful. Perque és una cançó que t'arribaa al cor, que es hora d'enfrontar-te amb la realitat, i que no sempre la tindrás al teu costat.
    Abril Sánchez 2ºE

    ResponElimina
  37. La meva cançó preferida, és Entre mil vidres trencats- de Miquel Abras, us la recomano a tots perquè és molt bonica
    Ernesto López 2nF

    ResponElimina
  38. A mi la meva canço preferida és ''Sense Tu'', de Teràpia de Shock, que l'acab de coneixer mirant els comentaris i em sembla una gran cançó d'amor, i en català!
    Dámaso de la Cruz, 2nF

    ResponElimina
  39. La meva cançó d'amor preferida és "Te amo" d'en Sergio Dalma. A jo me agrada molt per que té ritme.
    Cris Rotger 2nF

    ResponElimina
  40. Hi ha moltes cançons d'mor que són molt bones una d'elles, per exemple és "I was born to love you" de Queen. Jo la recoman perquè és de un grupàs és molt bona i si li vols dedicar a una persona que estimes molt està molt bé ja que confesa tot el seu amor amb molta potència i amb bona música.

    Sergi Olives Orfila, 2n E.

    ResponElimina
  41. La meva cançó d´amor preferida és Yo te esperaré de Cali y el Dandy, perquè té ritme i és molt bonica. La recomano perquè és una canço que m´agrada molt, ja que té una lletra preciosa.
    Cristina Robles Ruau 2nC

    ResponElimina
  42. La meva canço d'amor preferida és Yo te esperare a jo m'agrada molt aquesta canço per el ritme i la musicalitat que te. La recomano perque es una canço bonica i molt bona.

    Tidiane Sow 2nF

    ResponElimina
  43. A jo la canço que mes m'agrada és Manel-Ai Dolors!
    Perquè m'agradat molt més que les altres, encara que la canço de Sau-Boig per tu, també m'ha agradat

    Marc Cardona Terrés 2ºB

    ResponElimina
  44. En realitat no tenc una cançó d'amor preferida, peró aquestes són les que més m'agraden:
    ·Camins -Sopa de Cabra. http://www.youtube.com/watch?v=79foFSDoOxY&ob=av2e
    ·Yo te esperaré -Cali & El Dandee. http://www.youtube.com/watch?v=_KSyWS8UgA4
    ·Lullaby -Nickelback. http://www.youtube.com/watch?v=0HZu0-GQ45k

    Les recomano perquè són molt boníques y algunes tracten de la vida.
    Tania Martinez. 2nF

    ResponElimina
  45. La cançó que més m'ha agradat és "something", dels beatles, perquè és la única que havia escoltat abans, tot i que he escoltat totes les altres que hi havia penjades. Els beatles sempre fan unes cançons molt bones i que m'agraden molt.
    Jesús Bravo 2n E

    ResponElimina
  46. La meva cançó d'amor preferida és la de "Yo t'esperaré", per que és molt bonica i vos la recomano per què a jo m'agrada molt.
    Marga Ruiz 2nE.

    ResponElimina
  47. A mi la cançó d'amor que més m'agradat ha estat la de Sau "Boig per Tu" perquè té un ritme on es pot entendre el que la cançó vol transmetre a la gent que ho escolta. També he triat aquesta perquè ja l'havia sentit altres vegades
    Xavi Olives 2nE

    ResponElimina
  48. La meva cançó d'amor preferida és "I will always love you" de Witnhey Huston .Aquesta cançó la recomano per què per jo és la cançó d'amor més bonica que hi ha .

    Sara Zamora 2nB

    ResponElimina
  49. A mi, la canço d'amor que m'agrada més, és 'boig per tu',perque es super romántica, us la recomanu, perque us agradará molt, i també perque hi ha molts de sentiments.

    Marina.M 2nC

    ResponElimina
  50. La cançó que més m'ha agradat ha estat la cançó de Sau "Boig per tu" ja que trop que el ritme i la lletra, transmet sensacions de cara a la gent. Aquesta cançó l'he sentida moltes vegades.
    Lluc Bondia 2nE

    ResponElimina
  51. Hola, a mi la veritat es que m'agrada molt la música i totes les cançons em semblen molt boniques. Però Boig Per Tu de Sau sempre m'ha encantat o també Vivir sin Aire de Manà. I després m'agraden moltes més com I will always love you de Whitney Houston o Sense tu de Teràpia de Shock.

    Sara Gimenez 2eso F

    ResponElimina
  52. La meva cançó preferida és la de "The way you look tonight" de one directio, "Quiero que seas tu" de ypung killer i "One and only" d'Adele, les recomanu, perque a jo m'encanten són cançons que mai me cansaré d'escoltar, i almenys ami m'han arribat al cor.
    Clara Cabezas Mas 2ºe

    ResponElimina
  53. Hola, la meva cançó preferida és la de Stevie Wonder "I just Called to say i love you".La vaig sentir una vegada per la radio hi hem va agradar molt la seva lletra.A més a més crec que hem va agradar un poc més quan vaig sabre que el cantant era cec.Jo recomano aquesta cançó perquè es molt bonic que a jo m'hagrada molt i que crec que a la resta de gent també pot agradar.
    Robert Caraian 2nE

    ResponElimina
  54. Hola, la meva cançó preferide és la de "Boig per tu" jo aquesta canso los recamanarie perques es molt bonicas nose cuantes vegadas le sentida pero ja me se la lletra.

    Iñaki 2nC

    ResponElimina