Fitxa bibliogràfica

dimecres, 7 de març del 2012

Arthur Conan Doyle

Coneixes Arthur Conan Doyle? Saps qui és el protagonista més conegut de les seves obres?
Clica damunt del nom d'aquest novel·lista i digues quin personatge va fer cèlebre. Després clica damunt dels noms de les diferents obres i respon les preguntes següents:
1. A quin gènere novel·lístic pertanyen les obres?
2. N'havies sentit mai a parlar?
3. Et crida l'atenció algun llibre en concret o tots en general? Per què?

  




                         

58 comentaris:

  1. N'Arthur Conan Doyle va ser el creador del detectiu Sherlock Holmes.
    Totel les histories son de misteri i de detectius.
    Jo ja havia sentit parlar de Sherlock Holmes però no tenia ninguna idea dels seus llibres.A mi tots els llibres em pareixen bons però el millor és el del gos de Baskerbille i es el que més m'ha cridat l'atenció per la historia hem pareix interesant i perque es l'ultim llibre que fa de la saga.
    Patxo Uribe 2F

    ResponElimina
  2. Hola, n'Arthur Conan Doyle va ser un novelista escocès que va crear el personatge de Sherlock Holmes.
    Les obres pertanyen al gènere de misteri i de detectius investigant casos. Jo ja havia sentit a parlar de Sherlock Holmes i ja havia vist pel.licules sobre casos que ell resolvia amb el doctor Watson, però aquests llibres no els coneixia.El llibre que més em crida l'atenció és "El signe dels quatre" perquè m'agradaria saber com és que va desaparéixer el pare de la noia a l'índia.
    Sofia Reis Brito 2nF

    ResponElimina
  3. No conec a l'escriptor Arthur Conan Doyle, però sé que el seu personatge més famòs és Sherlock Holmes i el seu amic Doctor Watson. Les seves histories són policiaques i de detectius. No he llegit mai un llibre d'aquest autor, però si he vist una obra de teatre amb anglès anomenada " Sherlock Holmes and the Case of the Missing Whatsit". No em crida l'atenció cap llibre dels que ens presentau però m'agraden aquests llibres de misteri i de policies.

    ResponElimina
  4. N'Arthur Conan Doyle va ser el creador de uns dels personatges més famosos, Sherlock Holmes, també va crear al seu amic el Doctor Watson. El gènere de totes aquestes històries és de misteri. Jo havia sentit parlar de Sherlock Holmes, però no de ninguna obra en concret. A jo m'ha cridat la atenció el llibre "EL SIGNE DELS QUATRE", perquè m'ha semblat interesant el resum del llibre.
    Maria Perez 2nF

    ResponElimina
  5. Hola, n''Arthur Conan Doyle creà la figura del detectiu Sherlock Holmes. El gènere d'aquestes obres és de misteri i de detectius. No n'havia sentit a parlar mai d'aquests llibres. A mi el que m'ha semblat més interessant per el resumn que hi han fet és el de "EL SIGNE DELS QUATRE" però m'han semblat interessants tots en general, i mels llegiria tots.
    Alba Seguí 2nf.

    ResponElimina
  6. Hola, sóc fan d'aquest gènere, el misteri i la intriga se'm donen bé! I ja havia sentit parlar den Conan. Ell crea un dels personatges més famosos de la lectura: Sherlock Holmes, un detectiu brillant.
    Només he llegit "El gós dels Baskerville" i m'ha agradat molt, dels altres el que m'agrada més per la seva fitxa és "La Vall de la Por", ja que el seu títol i el seu resum em semblen interessants...
    Pau Cardona 2nE

    ResponElimina
  7. Hola, jo sí que conec qui és n'Arthur Conan Doyle, ell va ser el creador d'en Sherlock Holmes, encara que sapiga qui és n'Arthur Conan Doyle no conec cap dels que hi ha aqui però si conec un altre. Aquestes novel·les són de misteris i aventures, no havia sentit mai a parlar d'aquestes novel·les. La novel·la que més em crida l'atenció és la de "Estudi en escarlata", perquè m'agradaria saber com acaba la investigació sobre la mort d'Enock J. Drebber.

    Daniela Rivera 2nF

    ResponElimina
  8. Jo no coneixia a Arthur Conan, encara que si que coneixia el seu famós personatge: Sherlokck Holmes i el seu amic Watson. Els llibres són obres de misteri, i novel·les policíaques. Jo, havia sentit a parlar molt dels llibres i fins i tot he llegit algun fragment de les obres de Arthur. A mi el llibre que més m'ha cridat l'atenció ha estat "El gos dels Baskerville" ja que he trobat que té un títol una mica estrany per ser una novel·la d'aquest gènere.

    Lluc Rifà 2nF

    ResponElimina
  9. a mi el genere literari que mes m'agraden son misteri i intriga!jo ja avia sentit parlar den Conan. ell va ser qui va crea el famos personatge "Sherlock Holmes, un detectiu brillant". solament a sentit xerrar de "El gós dels Baskerville" i crec kk em podria agradar molt, perque es del meu gust, (d'accio)

    clara goñalons 2n C

    ResponElimina
    Respostes
    1. a mi m'agradat mes la de la vall de la por es la qui mes ma cridat latenció i l'autor que protagonista les novel.les es en Sherlock Holmes un gran detectiu les seves novel.les son ploiciaque si de grans misteris i jo no conec aquest autor.

      Sylvia Roters 2nC

      Elimina
  10. Hola, jo no coneixia a Arthur Conan, ell va ser el creador d'un personatge molt famós, el detectiu Sherlock Holmes. Aquestes obres són de misteri i intriga. Jo havia setit parlar de Sherlock Holmes ja que he vist algunes pel.lícules i he llegit algun llibre, però aquestes llibres no els coneixia. A mi el llibre que em crida més l'atenció és "El gos dels Badkerville" ja que sembla interessant i mostra el terror que senten erms de Devon.

    Ssergi Olives Juan 2nE

    ResponElimina
  11. No conec a l'autor, però se que el seu principal personatge es Sherlock Holmes.
    Arthur Conan Doyle, es un escriptor de llibres de misteri i de detectius.
    Jo ja havia vist pel.lícules del Sherlock Holmes i m'agraden molt.
    El llibre que més en crida l'atenció es "El gos dels Baskeville", ja que l'historia en sembla interesant i sembla el final de Sherlock Holmes

    Martí Isern 2nA

    ResponElimina
    Respostes
    1. No coneixem n'Arthur Conan Doyle ja que no hem llegit ningún dels seus llibres. No sabem quin es el protagonista de les seves obres.
      El personatge que va fer cèlebre va ser Sherlok Holmes. N'haviem sentit molt a parlar. No ens crida ningun llibre en concret, no els hem vist mai.

      Guiem i Júlia 2n D

      Elimina
  12. Nosaltres no coneixem aquest autor, l'historia principal es Sherlock Holmes. Arthur Conan Doyle, es un escriptor de noveles policiaques. El llibre que més ens ha cridat l'atenció és "El gos dels Baskevilles" perque ens sembla una histora molt interesant.

    Ana Gomila i Jack Hoey 2nD

    ResponElimina
  13. Nosaltres no coneixem aquest autor, però si hem sentit xerrar del protagonista, que és Sherlock Holmes. Totes les seves novel·les són policíaques. El llibre que ens ha agradat més ha estat El del Gos de Baskeville, perquè ens ha cridat l'atenció el seu títol i perquè és la darrera novel·la de l'escriptor que va inventar Sherlock Holmes.

    Cristina i Judit Morro. 2nD

    ResponElimina
  14. Jo coneixia a Arthur Conan, ell va ser el creador d'un personatge molt famós, el detectiu Sherlock Holmes. Aquestes obres són de misteri i intriga. El llibre que em crida més atenció es "La vall de la por".

    Francesc Martí 2nB

    ResponElimina
  15. Hola, jo ja havia sentit parlar d'Arthur Conan Doyle, va ser l'autor del famós personatge Sherlock Holmes, i la seva saga. A mi no m'agrada molt la saga de Sherlock Holmes, però si tingués que triar-ne una seria El gos de Baskeville, totes les obres que ha escrit són d'intriga i misteris a resoldre, crec que m'agradaria ja que té acció, com a mi m'agrada.

    Núria Pons 2nF

    ResponElimina
  16. El personatge que surt a les novel·les és Sherlok Holmes, un detectiu, del qual s'han fet moltes pel·licules, peròdies, imitacions... Les aventures, sempre són de mistrèri i acció. Jo crec que si tingés que triar un llibre triaria "El gos de Baskeville" perque és el que sembla més interessant.

    Eva Mangado Mier 2nE

    ResponElimina
  17. L'autor Arthur Conan Doyle és el creador de les novel·les que protagonitza Serlock Holmes i el seu ajudant en Whatson.N'havia sentit a parlar d'aquest autor ja que les seves novel·les són part d'una de les millors sagues d'estil policíac de tot el mon.
    El llibre més interessant crec que és el gos de Baskeville perquè,ja que és el més conegut i misterios deu ser el més bo.

    Carla Linares 2nc

    ResponElimina
  18. N'Arthur Conan Doyle és l'autor de les novel·les que protagonitza Sherlock Holmes amb el seu ajudant i amic Doctor Watson. Aquest autor escocès fa obres de misteri i policiaques. No havia sentit parlar mai d'aquest autor però si que coneixia al seu personatge més famòs Sherlock Holmes acompanyat pel Doctor Watson.
    De les obres que ens mostreu no em crida cap l'atenció així a primera vista però alomillor són molt bones.

    Joan Cardona 2nF

    ResponElimina
  19. Hola,jo no coneixia a n'Arthur Conan Doyle però si que n'havia sentit d'en Sherlock Holmes.Per el que he vist aquest senyor ha fet novel.les d'intriga,misteri i policíaques. I hem crida bastant la novel.la "El gos dels Baskerville" per què hem crida l'atenció la portada del llibre.
    De Xavi Olivé Sintes de 2nD.

    ResponElimina
  20. jo sí que coneixia a n'Arthur Conan Doyle també se qui és el protagonista més important de les seves obres: Sherlock Holmes.
    Pel que he llegit sobre les seves obres es que ell escrivia novel·les de detectius trobo que lia gradava molt la intriga i les obres sobre policies i detectius.

    L'obra que més m'ha cridat l'atenció es la del gos de baskerville perquè a la portada del llibre hi surt una cara d'un gos i una lupa cosa que em fa pensa que aquella obra anirà relacionada amb crims que s'auran de resoldre amb l'ajuda d'un detectiu.

    Lluís Huguet Seguí
    2n E

    ResponElimina
  21. Jo havia sentit parlar de l'Arthur Conan Doyle, que va ser el creador d'un personatge molt famós, Sherlock Holmes i el seu amic Doctor Watson. Del Sherlock Holmes s'han fet moltes pel·lícules i videos, pero no coneixia cap d'aquests llibres que van tots de misteris per resoldre. Potser el que m'ha cridat més l'atenció és "El gos dels Baskerville". Crec que seria molt interasant ja que m'agraden els llibres d'aquest gènere.
    Àngela Pons Martí 2nE

    ResponElimina
  22. Jo coneixia les seves noveles en les que en Sherlock i el seu amic Watson desxifraben misteris amb un ingeni increible. Són noveles policiaques amb molts misteris, návia sentit a parlar bastant sobretot del Gos de Baskerville del que percert és el que mes ganes em fa llegir.

    Joan Pérez Capdevila

    ResponElimina
  23. Jo si que coneixia a N'Arthur Conan Doyle, ell va ser el creador del famós personatge Sherlock Holmes i el seu amic Waston. El génere d'aquestes històries es de misteri.
    Jo ja hi havia sentit a parlar, però no havia llegit històries seves inèdites, el que he llegit son adaptacions.
    El llibre que més ganes em fa és el Gos de Baskerville, ja que te molt bona pinta i sembla intrigant.
    Abril Reynés 2nE

    ResponElimina
  24. Hola, havia sentit parlar d'en Arthur Conan Doyne, que va crear el senyor Sherlock Holmes, una persona mab molt de merit, i no ens tenim que olvidar del Doctor Watson. No he vist ninguna de les películes que surt en Sherlock Holmes ni el Doctor Watson. Però m'agradaria llegir:El gos dels Baskeville perquè m'ha parescut interesant després de cercar informació a internet.

    Maria Carreras Jiménez
    2nE

    ResponElimina
  25. N'Arthur Conan Doyne, va ser es creador de Sherlock Holmes, i també el Doctor Watson. No he llegit cap llibre de Sherlock Holmes i de el Doctor Watson però m'agradaria llegirne un i després veure la pel·lícula.

    ResponElimina
  26. N'Arthur Conan Doyne, va ser es creador de Sherlock Holmes, i també el Doctor Watson. No he llegit cap llibre de Sherlock Holmes i de el Doctor Watson però m'agradaria llegirne un i després veure la pel·lícula.

    Guida Pons Triay 2nA

    ResponElimina
  27. N'Arthur Conan Doyle va ser un novel•lista escocès que va crear el personatge de Sherlock Holmes.
    El gènere es policíac, jo havia sentit parlar d’en Sherlock pero no tant d’en Arthur , en general m’han agradat tots i no n’he trobat ningun que sigui millor que l’altre, m’han semblat tots 4 igual de bons

    Miquel de la cruz 2B

    ResponElimina
  28. Arthur Conan Doyle va ser un escriptor de novel·les policíaques. Va escriure novel·les molt famoses com les de Sherlock Holmes.
    El llibre que ens ha cridat mes l'atenció es el de La Vall de la Por, per que la foto de portada es molt interessant

    Marina.M Africa.H 2n C

    ResponElimina
  29. Hola, jo ja havia sentit parlar un poquet de n'Arthur Conan Doyle, aquest escriptor va ser el que va crear Sherlock Holmes i el seu amic el doctor Watson.
    Els gèneres d'aquestes noveles pertanyen al misteri i la intriga. No m'he llegit cap dels quatre llibres però semblen divertits i interesants! El llibre que més m'ha cridat l'atenció ha estat "La Vall de la Por", per la portada i la descripció del llibre.

    ResponElimina
  30. Jo si que havia sentit xerrar sobre n'Arthur Conan Doye, és el famós escriptor que va crear als personatges de Sherlock Holmes i en Watson. He llegit unes quantes novel·les, però totes eren adaptacions.
    Aquests gèneres literaris, pertanyes al g'enere de misteri.
    Ell llibre que més m'ha cridat l'atenció i m'ha paregut interesant és el " el gos dels baskerville"
    Abril Sánchez 2ºE

    ResponElimina
  31. N'Arthur Conan Doyle va ser novel·lista que va escriure novel·les molt famoses com les de Sherlock Holmes i el seu amic Doctor Watson. Aquest senyor ha fet novel·les d'intriga, misteri i policíaques.
    El llibre que em crida més l'atenció és "El gos de Basketville".

    Cecille Maloles 2nF

    ResponElimina
  32. Hola, jo havia sentit parlar d'Arthur Conan Doyle una miqueta, ja que és l'escriptor que va fer famosos, Sherlock Holmes i Watson. Aquestes obres pertanyen al gènere del misteri. N'he sentit parlar però no m'he n'he llegit cap. El llibre que més m'ha cridat l'atenció ha estat " el gos dels baskerville".

    Sara Tudurí Morente 2n E

    ResponElimina
  33. jo ja havia sentit oarlar d'ell, el seu famós personatge és : Sherlock Holmes i Watson.
    Aquestes 4 obres pertanyen al gènere del misteri. NO he llegit cao d'aquests llibres, ja que no els tinc a casa,crec.
    El llibre que mintriga més el el gos dels 'baskerville' ja que ara esteim veigent a social el nombre de las rosas i el autor d'aquest llibe, posa Baskerville al cognom d'un monjo.
    Ernesto López. 2nF

    ResponElimina
  34. Hola, Jo ja sabia de la existencia de Sherlock Holmes i el seu fiel ajudant Watson, encara que també sabia del autor, Arthur Conan Doyle. Les noveles son del gènere de misteri i detectivesca (altrament anomenat policiaca), es a dir, que trata de resoldre misteris, normalment involucrant assesinats o misteris que impliquen a la policía. En quant als llibres que més me criden l'atenció, diria que tots en general, però me decanto per el de la vall de la por, ja que sembla interessant resoldre un cas només amb una carta anònima, a part del personatge Moriartry, que du a terme la seva venjança a l'epíleg.
    Dámaso de la Cruz, 2nF

    ResponElimina
  35. No conec en Arthur Conan Doyle, però quan he vist l’informació que hi posava, ell va crear el personatge de Sherlock Holmes i totes són de misteri i detectius.
    La novel•la que més hem crida l’atenció és “ El gos Baskerville”, perquè ma sona molt dels llibres que he llegit.

    ResponElimina
  36. No se qui era aquest home, però cuan he clicat al damunt hi he llegit el text he sabut qui era. Va crear a Sherlocck Holmes. Sherlock Holmes si se qui és, però el que el había creat no sabía qui era.
    Tots tenen un gènere novel·lístic de misteri i intriga. No coneixa cap llibre, però semblen interessants i divertits. Em criden l'atenció tots el llibres en general per què són d'intriga i a mi m'agrada.
    Cris Rotger 2nF.

    ResponElimina
  37. Jo no coneixia a Arthur Conan Doyle, però sé que les novèl.les que va crear són sobre un detectiu que es diu Sherlock Holmes.
    Aquestes novèl.les tenen un gènere de misteri, perquè són d´intriga.
    Jo no coneixia cap llibre, però hem faria ganes llegir alguna d´aquestes novèl.les, perquè hem sembles molt interessants i divertides.A jo hem criden l´atenció totes en general, perQuè m´agraden les novèl.les d´intriga.

    Cristina Robles 2nC

    ResponElimina
  38. Hola, n'Arthur Conan Doyle era escocès, va ser un novelista que va crear el personatge de Sherlock Holmes.
    Tots tenen un gènere de misteri i de detectius. No coneixia cap llibre, però em semblen interessants. Tots em criden l'atenció per igual, perquè a jo m'agrada molt la novela de misteri y de detectius.
    Tania Martinez.2nF

    ResponElimina
  39. He sentit xerrar d'Arthur Conan, s'ha fet molt famós amb les seves novel.les de misteri i aventures. Els seus protagonistes són el gran detectiu i lògic Sherlock Holmes, sempre d'aventures amb el seu fidel company Watson.
    El llibre que més m'ha cridat l'atenció ha estat el gos de Baskerville, perquè junta misteri, aventures i terror, les característiques d'un llibre que més m'agraden.
    Jesús Bravo 2n E

    ResponElimina
  40. Els seus protagonistes són el detectiu i lògic Sherlock Holmes, i el seu company Watson. Jo mai habia escoltat parlar d'aquestes obres,pero m'agradari llegir-les peruqe son de misteri. El llibre que mes em crida l'atencio és: El gos dels Baskervilles perue de petit em donaben por els gosos i una historia sobre gosos m'agradaria llegir-la.

    Tidiane Sow 2nF

    ResponElimina
  41. Jo no conec a en Arthur Conan Doyle, però se quí és Sherlock Holmes i el seu ajudant i doctor Watson. I totes les novel·les que ha fet aquest home incloint Sherlock Holmes, Són de misteri i/o policiaca.
    A jo el llibre que més em cridà l'atenció, és "El gos Baskerville" perquè és l'ultima obra d'en Arthur i el que he lletgit m'agradat molt.

    Marc Cardona Terrés 2ºB

    ResponElimina
  42. Aquest home, va ser un gran novelista escocés que va crear en Sherlock Holmes. El gènere d'aquestes històries és de misteri. El que més m'ha cridat l'atenció ha estat "El gos de Baskerville" per que s'embla una història de terror i misteri i a jo hem semblen interesants les histories de terror.
    Marga Ruiz 2nE.

    ResponElimina
  43. Jo no coneixia a Arthur Conan Doyle, pel que he vist el creador de Sherlock Holmes un personatge al que si que n'havia sentit parlar i que fins i tot he llegit llibres de les seves aventures. El gènere d'aquestes novel·les és d'intriga i misteri.El llibre que m'ha cridat més l'atenció ha estat "El Gos dels Baskerville" sobretot quan he vist la portada i el fantàstic gos.
    Xavi Olives 2nE

    ResponElimina
  44. Jo no sabia qui era Arthur Conan Doyle però ara ja se que va ser l'escriptor de Sherlock Holmes. Jo mai m'he llegit cap llibre però se que és de misteri i policíac i va de detectius i misteris. El que més m'ha cridat l'atenció és que tots els seus llibres són de misteris i aventuras per tant crec que m'agradarien tots.

    Sara Gimenez 2esof

    ResponElimina
  45. Jo no sabia qui era Arthur Conan Doyle, però quan he vist que era el creador he quedat bocabadat. Sherlock Holmes és un dels millors detectius de misteri i intriga, sempre acompanyat pel seu fidel company Watson. Evidentment, el gènere d'aquestes novel·les és d'intriga i misteri, i talvegada una pinzellada de terror. El llibre que m'ha cridat l'atenció ha estat "el gos de Baskerville" ja que té una portada persuasiva.
    Lluc Bondia Gomila 2nE

    ResponElimina
  46. Jo no havia sentit parlar mai d'aquest escriptor escocés, pel que vist,Arthur Conan Doyle va ser el creador de moltes noveles policiaques i de misteri, i una molt coneguda la de Sherlock Holmes, és la que li va fer més famós.
    El llibre que me llegiria o el que m'ha cridat l'atenció és el de "la vall de la por" perque m'agarda bastant la portada i crec que m'enganxaria.
    Clara Cabezas Mas 2ºe

    ResponElimina
  47. Jo no sabia qui era aquest escritor, pero si que sabia que el protagonista de les seves obres era Sherlock Holmes. Els llibres de Arthur Conan Doyle són de misteri, i el que em crida més l'atenció és La vall de la por, per que m'agradaria llegir un llibre de l'nvestigador més famós de l'història dels llibres, Sherlock Holmes.
    Iván Cobo 2nC

    ResponElimina
  48. Hola,Jo no conec a en Arthur Conan Doyle, però se quí és Sherlock Holmes,perquè he vist pel·lícules seves. I totes les novel·les que ha fet aquest home i en Sherlock Holmes, Són de misteri o policiaques.
    A jo el llibre que més m'ha cridat l'atenció, és "La vall de la por",perquè crec que trata d´un llibe de investigació.
    Fatima aghlillach 2nB.

    ResponElimina
  49. Jo no conec a Arthur Conan Doyle però tenc alguns llibres a casa meva i ja sabia que el seu protagonista era Sherlock Holmes.
    El genere novelístic és el de misteri.
    el llibre que em crida mes l'atenció és el Gos dels Baskervile perque amb un personatge animal poden pasar molts de misteris.
    Marta Pons 2nE

    ResponElimina
  50. Conec un poc a Arthur i sé que va fer célebre el personatge de Sherlock Holmes. Les obres pertanyen a un gènere novel·lístic anomenat policíac. No coneixia cap obra i no en destacaria cap. Perquè m'agraden tots aquest tipus de novela en general.

    Sergi Olives Orfila, 2n E.

    ResponElimina
  51. Arthur Conan Doyle és l'autor del famós personatge Sherlock Holmes. Aquestes obres pertanyen al genere novel·lístic que a ells li agradava escriure, el policíac i de misteri.El llibre que més m'ha cridat l'anteció és "El gos dels Baskerville" perquè m'agrada la seva portada i destaca molt més que les altres.
    Robert Caraian 2nE

    ResponElimina
  52. Hola, jo no conec a Arthur Conan Doyle escrivia llibres on el protagonista era Sherlock Holmes. El genere literari és el de misteri. El llibre que em crida més l'atenció és el Gos dels Baskervile per què amb un personatge animal els animals poden provocar molt misteri.

    Paul 2F

    ResponElimina
  53. Hola, jo no conec a Arhur Conan Doyle pero es l'autor del personatge mes famos en Sherlock Holmes.Aquestas obres pertanyan al genere novel·lístic que en aquella epoca ells lis agadaven escriure novel·les policíacas i de misteri.El llibre que ma cridat mes la atencio es el llibre "la vall de la por" perque magraden llegir els llibres de misteri i tenc una impresio de que el protagonista es el Sherlock Holmes.

    Iñaki 2nC

    ResponElimina