Fitxa bibliogràfica

dimecres, 11 de gener del 2012

Fitxa bibliogràfica

Aquest 2n trimestre llegirem el llibre Les llàgrimes de Shiva. Abans de començar la lectura és interessant saber-ne alguna cosa més.
Clica damunt de la fotografia de la portada del llibre i llegeix-ne la fitxa bibliogràfica. A partir de les dades que et dona i de la portada i la contraportada del teu llibre, explica de quin tipus de novel·la creus que es tracta, per què hi ha una lluna... Pots comentar altres elements que t'hagin semblat interessants o que t'hagin cridat l'atenció.
Amb tot això que ara ja saps, creus que t'agradarà el llibre?

49 comentaris:

  1. A nosaltres ens sembla que el llibre pot ser interesant, divertit i misterios, perquè en l'argument que surt a la portada explica que en el protagonista se li apareix un fatasma, i això ens sembla curios.
    Pensam que hi ha una lluna perquè en l'argument del llibre posa que l'història va ocorrer el mateix any que l'home va arribar a la lluna.

    Ana.G i Cristina.R 2nD

    ResponElimina
  2. Nosaltres criem que aquesta novel·la és de misteri, perque després de llegir la portada sabem que tracte d'un objecte perdut.
    A la portada surt una lluna perquè el personatge va veure un fantasma el matex dia que l'home va trepitjar la lluna com diu la portada del llibre.
    Àlex: jo crec que aquest llibre m'agradara, perquè m'agraden les novel·les de misteri.
    Judit.s: jo crec també m'agradara, perquè m'agraden les novel·les d'intriga.

    JUDIT SEGUÍ I ÀLEX 2n D

    ResponElimina
  3. Nosaltres creiem que la novel·la serà interessant perquè tracta sobre molts temes a la vegada com diu a la portada;d'amor,d'intriga,de misteri,de desaparicions i de fets meravellosos(perquè hi surt un fantasma).A la portada hi surt una lluna i nosaltres creiem que és perquè el mateix temps que ocurreixen tots aquells fets l'home arriba a la Lluna.
    Esperem que ens agradi perquè els temes de que tracta són interessants.
    Dani.N i Carla.L 2nC

    ResponElimina
  4. Hola, jo crec que el gènere d'aquesta novel·la serà de misteri perquè diu que hi ha un objecte perdut i no sabran a ón és. A la portada surt una lluna perquè jo crec que el objecte perdut estarà a la lluna. I jo crec que m'agradara ja que va de misteri i m'agraden aquests tipus de llibres.

    Lucía Seguí 2nC

    ResponElimina
  5. Hola, jo crec que el gènere d'aquesta novel·la serà de misteri perquè diu que hi ha un objecte perdut i no sabran a ón és. A la portada surt una lluna perquè jo crec que el objecte perdut estarà a la lluna. I jo crec que m'agradara ja que va de misteri i m'agraden aquests tipus de llibres.

    Lucía Seguí 2nC

    ResponElimina
  6. Bon dia, nosaltres creiem que la novel·la serà de misteri,intriga i coriositat, perqué hem llitgit la portada del llibre i creiem que pot anar de aixó. Nosaltres creiem que aquesta novel·la ens agradarà, perqué tracte de misteri e intriga.


    Marina.M i Iñaki.G 2n C

    ResponElimina
  7. Bon dia, som na Cristina i en Sergi de 2nC nosaltres creim que aquesta novel·la serà d´intriga i misteri,perquè hem llegit la contraportada i ens sembla misteriós.Nosaltres creim que hi ha una lluna perquè va veure un fantasma el mateix dia que l´home va arribar a la lluna.
    Creim que ens agradarà perquè als dos ens agraden les novel·les d´intriga i misteri.

    ResponElimina
  8. Nosaltres creim que aquesta novel·la es de misteri perque despres de llegir la portada i la contraportada es nota o es veu que es de misteri dun objecte perdut desde fa molt d'anys .Trobam que hi ha una lluna perque despres de llegir informacio del deu de shiva veim que porta una lluna creixent als seus cabells .Pensam que ens agradara molt aquest llibre perque es misterios i amb intriga i ens divertira.
    Juan i Sylvia.De 2nC (el nostre teclat no funciona molt be)

    ResponElimina
  9. Nosaltres creïem que aquet llibre serà de misteri i intriga perque el protagonista veu un fantasma.
    I intenten trobar un objecte perdut.
    Creïem que hi ha una lluna a la portada perque ocorre quan l'homa va tropitjar la lluna.

    Clara.G Raul.P

    ResponElimina
  10. Nosaltres creiem que la novel·la és de intriga perquè quan hem llegit el resum del llibre i ens ho a semblat perquè parla de fantasmes, espectres etc.
    La surt a la portada perquè diu que aquesta història va ocórrer el mateix any que l'home va arribar a la lluna.
    Creiem que pot ser interessant perquè hi han molts enigmes i això ens agrada.
    Clara Centellas i Àfrica 2nC

    ResponElimina
  11. Bon dia, nosaltres creiem que la novel·la serà de misteri,intriga i coriositat, perqué hem llitgit la portada del llibre i creiem que pot anar de aixó. Nosaltres creiem que aquesta novel·la ens agradarà, perqué tracte de misteri e intriga.


    Marina.M i Iñaki.G 2n C

    ResponElimina
  12. Hola, bon dia nosaltres som Ivan C i Lluc M de la classe de 2nC nosaltres creiem que aquesta és una novel·la de mistèri perque tracta sobre el mistèri d'un objecte perdut anomenat les Llàgrimes de Shiva. A la portada surt la lluna perque la història de la novel·la passa l'any que l'home va arribar a la lluna. Creim que aquesta novel·la ens agradarà perque ens agraden les històries de mistèri.

    ResponElimina
  13. Hola,nosaltres creiem que el llibre serà d'intriga i a la vegada divertit, ens hem llegit la portada i trobem que la lluna té a veure amb el déu Shiva.
    Segur que serà un llibre interesant.

    Tidiane i Núria 2nF

    ResponElimina
  14. Nosaltres creiem que la novel·la serà d'intriga i de misteri, ja que tracta d'un objecte perdut durant molts d'anys, de dcesaparicions i de les aparicions de fantasmes i espectres. Creiem que surt la lluna a la portada perquè tot això va passar el mateix any que l'home va arribar a la lluna. Creiem que les venjances, els amors prohibits i demés coses seran a causa de l'objecte perdut, Les LLagrimes de Shiva. A nosaltres ens sembla que la novel·la ens agradarà perquè les novel·les de misteri i fantasmes sempre són interessants.

    Cecille.M i LLuc.R 2nF

    ResponElimina
  15. Jo crec que la novel.la es una novel.la de misteri per que tracta sobre un objecte perdut, fantasmes però també podrà haver aventures o amor, a la portada hi ha una lluna perque jo crec que es lany en que l'home va arribar a la lluna i perquè la història potser que es produeixi a la nit.Jo crec que a jo m'agradarà aquest llibre perquè hi haurà molta intriga i també acció.
    Patxo Uribe Sotillo 2F

    ResponElimina
  16. Hola, bon dia nosaltres creiem que aquesta novel·la és de misteri i d'intriga, que tracta d'un objecte anomenat les Llàgrimes de Shiva, que va desaparèixer fa set dècades.
    Surt una lluna a la portada perquè açó va passar quan l'home va arribar a la Lluna. Creiem que ens agradarà perquè a nosaltres ens agrada les novel·les d'intriga i misteri.

    Sofia.R i Tania.M 2nF

    ResponElimina
  17. Nosaltres pensam que serà una historia de misteri perquè a la descripció del llibre, es veu que va de fantasmes i espectres, i perquè r ha un objecte perdut durant set dècades. Deduïm que surt una lluna perquè l'home va arribar a la lluna al mateix any que succeeix la història. Creim que ens agradarà la història perquè el misteri és entretingut.

    Manu L, Paul C, Maria P, 2nF

    ResponElimina
  18. Jo crec que aquesta novel·la m'agradarà molt perquè es de misteri. El meu germà s'el ha llegit i m'ha dit que és molt interessant. Jo crec que xerra sobre la lluna perquè tot això passa el dia que l'home va arribar a la lluna. Jo crec que m'agradarà perquè m'encanten les aventures i el misteri.
    Cris Rotger 2nF.

    ResponElimina
  19. Bon dia, nosaltres creiem que el llibre serà interessant, amb misteri, intriga i alguna part romàntica.Pensam que a la portada hi ha una lluna perquè Shiva té alguna relació amb l'espai, els astres, o potser amb la lluna.Imaginam que ens agradarà perquè té molt bones crítiques i està escrit per un bon escriptor, ja que ens ha cridat l'atenció la quantitat de premis que ha acumulat amb els seus treballs o obres al llarg dels anys.

    Giulia,Keren,Dámaso- 2nF

    ResponElimina
  20. Nosaltres creiem que serà una novel·la de misteri i d'intriga i potser també una mica d'amor perquè parla d'un amor prohibit. Potser es una mica de terror perquè parla d'un fantasma i serà una história imaginària. Creiem que surt la lluna perquè tot passa el mateix any que l'home va arribar a la lluna. Pot ser una novel·la entretinguda i interessant. Creiem que ens agradarà perquè les novel·les de misteri solen ser molt entregingudes.

    ResponElimina
  21. El comentari anterior és de Joan P. i Sara G. de 2nF

    ResponElimina
  22. Hola, nosaltres en veure la lluna a la portada i en llegir la contraportada, hem deduït que el llibre tractarà sobre un misteri relacionat amb un objecte perdut.I un fillet destinat en trobar-lo.També creim que l'objecte que ha de trobar esta perdut i que el fantasma té relació amb el Deu Shiva.
    No sabem si ens agradarà perquè el tema no ens sembla interessant.
    James G, Daniela R, Ernesto L. 2nF

    ResponElimina
  23. Jo crec que aquesta novel.la m'agradarà perquè és d'aventures i m'agraden molt les novel.les d'aventures i de amor. Jo crec que surt una lluna a la portada perquè és l'any que va arribar l'home a la lluna i potser que la novel.la es produeixi durant la nit. Jo crec que pot ser interessant.
    Alba Seguí 2nf

    ResponElimina
  24. Hola, som en Sergi Olives Orfila i na Clara Cabezas Mas de 2ºE, nosaltres pensem que el llibre de les Llàgrimes de Shiva és de misteri i intriga, va d'un noi que veu fantasmes i vol trobar un objecte perdut que es anomenat les Llàgrimes de Shiva.
    Hi ha una lluna a la portada perquè l'història va ocorrer el mateix any que l'home va arribar a la lluna per primera vegada.
    Pot ser un llibre bastant interesant de llegir i segurament ens agradarà perquè ens agrada llegir novel·les de misteri.

    Sergi OO i Clara C. 2ºE.

    ResponElimina
  25. Jo crec que aquest llibre m'agradarà bastant perquè fa la sensació de ser de misteri. Esper que no sigui de terror ja que no m'agraden gaire aquest tipus de novel·les.
    Suposo que la lluna surt a la novel·la perquè deu tenir alguna relació amb Shiva.
    Marta Pons Cardona 2nE

    ResponElimina
  26. Hola, nosaltres creiem que ens agradarà perquè els llibres d'aventures i misteri, i una mescla d'amor, ens agraden. Pot ser un llibre interessant. A la portada, hi surt una lluna, que potser està relacionada, amb el Déu Shiva.També perquè va coincidir amb l'any en que l'home va arribar a la lluna. Potser aquesta novel·la ens tindrà intrigats durant el trimestre, ja que hi ha objectes perduts, espectres,... Estem desitjant començar-lo.
    Jesús B, Lluís H, Àngela 2nE

    ResponElimina
  27. Hola, nosaltres creiem que aquesta novel·la ens agradarà bastant perquè pensam que serà de misteri i d'amor. Ens agrada la portada perquè té un to de misteri i terror. La lluna és molt bonica i el seu color és espectacular. Creiem que Shiva estarà relacionada amb la primera vegada que l'home va arribar a la Lluna.
    Pau Cardona, Robert Caraian i Maria Carreras. 2nE

    ResponElimina
  28. Hola, nosaltres creiem que aquesta novel·la ens agradara ja que als dos ens agraden les novel·les de misteri.
    Nosaltres pensem que a la portada surt una lluna perquè succeeix el mateix any en que l'home va arribar a la lluna i deu tenir alguna cosa a veure amb tot això.
    Creiem que ens pot agradar bastant.

    Sara Tudurí i Pau Jimenez (2n E)

    ResponElimina
  29. Hola, nosaltres creiem que Les Llàgrimes de Shiva serà una novel·la de misteri i d'intriga, que hi haurà moltes aventures, també sembla una novel·la trista i d'amor. Creiem que tracata d'un fillet que vol trobar les Llàgrimes de Shiva, un antic tresor.
    Hi ha una lluna a la portada, perquè trobam que va passar quan l'home va arribar a la lluma.
    Pot ser un llibre molt divertit i interessant que ens agradi molt, perquè en llegir el resum i la contra portada fa ganes.

    Abril Reynes, Miriam Serra i Nathan 2n E

    ResponElimina
  30. Jo crec que les Llàgrimes de Shiva m'ha d'agradar perquè sembla que ha de ser de misteri. Crec que la lluna que surt a la portada ha d'estar relacionada amb el fet que les Llàgrimes de Shiva semblen ser una cosa important per al desenvolupament del llibre.
    Xavi Olives Serra 2nE

    ResponElimina
  31. Nosaltres creiem que aquesta història tractarà d'aventures, misteri i amor.
    Pensam que la Lluna que surt a la portada, té qualcuna relació amb la primera vegada que l'home va arribar a la Lluna. N'Eva i n'Abril creuen que el llibre pot ser interessant i molt entretingut. Però en Joan creu que el llibre no li agradarà perqué el seu gust literari s'inclina més cap a altres tipus de novel·la.

    Eva Mangado, Joan Pérez i Abril Sánchez. 2nE

    ResponElimina
  32. Hola a tothom, nosaltres creiem que aquest llibre serà divertit i entretingut. Segons la contraportada, ens a donat a pensar que el llibre anirà sobre fantasia, aventures i misteri. L'autor vol donar-li un to de terror, per així fer-lo més interessant. Pensem que s'hauran inspirat sobre l'arribada de l'home a la Lluna, ja que va ser el mateix any. Per tot això ens fa pensar que ens agradarà.
    Lluc B.G. Marga R.E i Sergi O.J. DE 2nE

    ResponElimina
  33. Jo crec que tractarà d’una novel•la de misteri i també d’acció. Me sembla que la lluna està en la portada perquè tot passa el mateix any que el primer home arriba a la lluna o també podria ser que l’acció passa per la nit.
    M’ha cridat l’atenció que a la portada posa que el llibre a rebut un premi d’Edebé de literatura juvenil. En la contraportada explica que antes de ser escriptor era periodista i que s’ha dedicat a la publicitat.
    Crec que m’agradarà perquè els llibres de misteri m’interessen, amés la novel•la te elements com fantasmes, esperits que també m’agraden. Tenc curiositat per veure com redacta aquest autor i en que consisteix la novel•la.

    ResponElimina
  34. jo crec que aquesta llibre tracta de misteri i un poc de terror.segurament m'agradara perqué m'agrada les novelas de misteri .Jo pens que a la portada del llibra i surt una lluna perque succseix el mateix any que el primer home va arribar a la lluna.
    Anna Martínez 2nD

    ResponElimina
  35. Jo crec que aquest llibre tracta de misteri i un poc de terror m'agradarà perque pareix que està bé, jo crec que a la portada surt la lluna perque va ser a l'any que un home va pisar la lluna per primera vegada.
    Víctor Moreno 2nD.

    ResponElimina
  36. Hola soc en Xavi Olivé i crec que aquest llibre és tracta de misteri,terror i fantasia.I crec que l'autor li dona un poc de misteri perquè sigui més interesant i la portada surt la lluna perquè crec que té relació amb el fantasma icrec que aquest llibre serà molt interesant.

    ResponElimina
  37. Hola som en Martí de 2nA, i crec que aquest llibre tracta sobre el misteri de les Llàgrimes de Shiva i la Beatriz Obregón. Esper que es vagi possant interesant

    ResponElimina
  38. Jo crec que es tracta d'un llibre de misteri, ficció i de fantasia.
    Crec que m'ha agradara aquet llibre perquè es molt interesant y de misteri.

    Jimmy Diaz C. 2nD =)

    ResponElimina
  39. jo crec que m'agradara aquest llibre perque a jo m'agraqda aquest tipus de llibre de misteri i ciencia ficcio.


    Judit Morro P. 2nD

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo crec que és una novela de misteri, que la lluna té a veure en l'any en que transcorreix l'historia. Me sembla que m'agradara el llibre perque m'agraden les histories de misteri.

      Blas.F 2nD

      Elimina
  40. Nosaltres creim que m'hos agradará aquest llibre i creim que va de misteri ide terror,i m'hos agraden aquest tipus de llibres.




    Cristian.R i Víctor.C

    ResponElimina
  41. Jo crec que m'agradara el llibre les llagrimes de shiva ja que es una novela de misteri i segur que hi ha un enigma per descobrir, esper que sigui veritat i m'agradi.

    Marina Pons Olives. 2nC

    ResponElimina
  42. Pe'l que he vist en la portada i en la fitxa bibliogràfica, crec que aquest llibre em semblarà interessant i que m'agradarà. Ja que crec que serà de misteri i a jo aquest tipus de llibres m'agraden.
    La lluna serà per que com diu al resum aquesta història passarà el mateix any que el primer home va arribar a la lluna.Una altre cosa que m'ha cridat l'atenció és que diu que hi haurà un fantasma i un objecte extraviat durant set anys això també crec que m'agradarà.

    Joan Cardona 2nF

    ResponElimina
  43. Hola jo crec que aquest llibre m'agradara perquè a la portada del llibre ens diu que és tracta d'un objecte perdut i a la portada surt una lluna perquè el personatge va veure un fantasma el mateix dia que l'home va trepitjar la lluna com diu la portada del llibre. Aquestes noveles de misteri m'agradan molt.
    De Xavi Olivé Sintes de 2nD

    ResponElimina
  44. Jo crec que aquest llibre, me agradare perquè mescla misteri i diversió i aquests dos temes m'agraden molt.

    Marc Cardona Terrés 2nB

    ResponElimina
  45. Jo crec que el llibre és de misteri i de resoldre un enigma a partir de diverses pistes.
    A la portada surt la lluna per què en l'história l'enigma s'anará resolvent al mateix temps que l'home arriba a la lluna.
    Jo crec que el llibre m'agradará molt, ja que és de misteri.

    María Zamora 2A

    ResponElimina
  46. Jo crec que aquest llibre m'agradarà bastant ja que és de misteri i a jo els llibres de misteri m'agraden també pens que serà un llibre divertit.

    De Sara Zamora

    ResponElimina
  47. Jo crec que el llibre va sobre algun misteri, on els personatges tindran que resoldre un embolic que va passar fa molts anys.
    A la portada surt la lluna, perquè al mateix temps ens parla de l'arribada del home a la lluna per primer cop.
    No se si m'agradarà.

    Martí Isern 2nA

    ResponElimina